En la nostra constant missió de promoure la seguretat i el benestar a la comunitat, ens complau anunciar la recent instal·lació d’un desfibril·lador Samaritan 350PAD al prestigiós Club de Tir d’Igualada. Ubicat a Castellolí, als afores de la capital de l’Anoia, aquest Club de Tir esportiu ha estat un punt de trobada per a entusiastes des de la seva fundació el 1983.

Cardiosos s’enorgulleix de contribuir a la seguretat dels socis i visitants del Club de Tir d’Igualada. La instal·lació del desfibril·lador Samaritan 350PAD marca un pas significatiu cap a la cardioprotecció d’aquest espai recreatiu. Reconeixem la importància de disposar d’equips d’emergència accessibles, especialment a llocs on la resposta ràpida pot marcar la diferència en situacions crítiques.

El Club de Tir d’Igualada ha estat un centre actiu des del seu inici, atraient innombrables socis, ja que és un dels pocs Clubs de Tir esportiu a la zona. Atesa la ubicació, amb els polígons de tir més propers a Manresa i Barcelona, s’ha convertit en un punt de referència per als amants d’aquest esport.

La presència del desfibril·lador Samaritan 350PAD al Club de Tir d’Igualada reforça el compromís social amb la seguretat comunitària.

El DEA es troba al vestíbul del Club, en una vitrina Aivia IN i està tot senyalitzat de manera que sigui fàcil de localitzar.
Animem a tots els socis i visitants a familiaritzar-se amb la ubicació del desfibril·lador i a participar en cursos de formació de RCP  per maximitzar-ne l’eficàcia en cas d’emergència cardíaca.

A Cardiosos, creiem que cada desfibril·lador instal·lat és un pas més cap a la construcció de comunitats segures i preparades.

Continuarem treballant en col·laboració amb diverses institucions per fer que la cardioprotecció sigui accessible a tots els racons del nostre país.