609 713 143 tirigualada@filnux.com

Política de Privacitat

Última actualització: 11 d’Agost 2018

En aquesta política de privacitat t’informarem amb total transparència sobre la finalitat de clubdetirigualada.cat i tot el que afecta a les dades que ens facilitis, així com de les obligacions i drets que et corresponen.

Per començar, has de saber que clubdetirigualada.cat s’adapta a la normativa vigent en relació amb la protecció de dades, el que afecta a les dades personals que ens facilitis amb el teu consentiment exprés i a les galetes que utilitzem perquè aquest lloc web funcioni correctament i pugui desenvolupar el seu funcionament.

T’informem que aquesta Política de Privacitat pot ser modificada en qualsevol moment, per tal d’adaptar-la a novetats legislatives o canvis en les nostres activitats, sent vigent la que en cada moment es trobi publicada a la web.

Condicions d’ús

Has de saber, per la teva tranquil·litat, que sempre et demanarem el teu consentiment exprés per a demanar les teves dades amb la corresponent finalitat especificada en cada cas, el que implica que, en cas d’atorgar aquest consentiment, has llegit i acceptat aquesta política de privacitat.

En el moment en què accedeixis i utilitzis aquesta web, assumeixes la teva condició d’usuari amb els teus corresponents drets i obligacions.

Enllaços a tercers

Dins del contingut d’aquest lloc web podem aparèixer enllaços a llocs web de tercers. En aquest cas, has de saber que únicament proporcionem i facilitem els enllaços a les pàgines i/o plataformes d’aquests tercers i que en cap cas en som responsables de les polítiques i condicions d’ús que s’apliqui a les mateixes.

Aquestes pàgines enllaçades i pertanyents a tercers no han estat revisades ni són objecte de controls, ni recomanació per part nostra, de manera que en cap cas clubdetirigualada.cat serà considerada responsable dels continguts d’aquests llocs web, de les responsabilitats derivades del seu ús en tots els àmbits, ni per les mesures que s’adoptin relatives a la privacitat de l’usuari, tractament de les seves dades de caràcter personal o altres que es puguin establir.

T’informem que clubdetirigualada.cat fa servir galetes per a poder oferir un millor servei i experiència de navegació a l’usuari.

Mesures de seguretat

clubdetirigualada.cat ha adoptat totes les mesures tècniques i d’organització necessària per garantir la seguretat i integritat de les dades de caràcter personal que tracti, així com per evitar la seva pèrdua, alteració i/o accés per part de tercers no autoritzats.