PRS – Precision Rifle Series

• Hora: 10 del mati
  • Lloc: Galeria 100 metres
  • Inscripcions: Per a una adecuada preparació de la proba, cal tancar les inscripcions amb una setmana d’antelació
  • Armes: Fusell de forrellat tàctic amb sistema de bloqueig
  • Elements de punteria: Qualsevol visor amb un màxim permès de 25x
  • Calibre: Tots entre el .222 al 308W
  • Carregadors: Segons normaativa, màxim 5 cartutxos.
  • Està permes l’ús de fre de boca tal com indica el Reglament
  • En cap prova es pot fer servir “monopod”
  • Bandera de recamara buida OBLIGATÔRIA
  • Equipament recomanat: Olleres de tir transparents
  • En cas de tindre carregadors de menys de 5 cartutxos, un soport lateral de 2 cartutxos
  • Un sac de “barricada” per recolzar l’arma
  • Dinàmica: Nombre d’escenaris (stages) a determinar en funció del número de participants (entre 3 i 5 stages). Les entrades als stages es faran per tandes. A cada tanda entrarà una esquadra. Un cop exhaurit el temps i els tiradors hagin sortit del seu stage individual, entrarà la següent esquadra i cada tirador es col.locarà al seu stage individual i així successivament fins que totes les esquadres hagin completat l’stage. Una vegada completada la ronda d’esquadres, es passarà a la següent ronda i així successivament fins que cada tirador completi el nombre d’stages individuals amb el total de trets en funció dels stages preparats (21 o 35 trets, per a 3 i 5 stages respectivament).
  • Temps: 120 segons (2 minuts) per stage
  • Prova: 7 trets per stage
  • Classificació: Es basaran únicament en els punts aconseguits i penalitzacions.
  • Informació adicional (material per descarregar): http://kilermt.com/prs-descargas/