Del President:

2020 hi segim …

Del Secretari:

Hem estrenat nova junta directiva, és una junta de continuïtat però amb la incorporació de gent jove amb ganes de treballar per el Club.
Han passat sis anys des de las anteriors eleccions i sembla que sigui ahir.
Però no ens podem queixar de la feina feta i de la tranquil·litat que tenim al Club.
Sempre hi ha petits entrebancs però que s’intenten solucionar amb el diàleg.

La salut econòmica es bona i ja estem a punt de finalitzar el pagament de la galeria de 100 metres, per iniciar una nova inversió que probablement serà arreglar la galeria de 50 metres, ja una mica malmesa per el pas dels anys i de la seva utilització.

Vàrem visitar les instal·lacions de IPSC del Club de Tit de Granollers i ens van agradar força, agafant idees per fer en un futur un muntatge similar.
Els responsables del seu funcionament es varen posar a la nostra disposició per si ens animem.

El nombre de socis es va mantenint i no preocupa de moment, la galeria de 100 metres n’aporta de nous, ja que no n’hi ha cap de similar per la rodalia i els tiradors tenen ganes de fer punteria a llarga distància.
En aquesta galeria de 100 metres ja es va organitzar una proba del Campionat Nacional de PRS amb una bona participació de tiradors, així com Campionats de f-Class oberts a tothom.

L’armeria Bori ens va escollir per provar una nova munició de 22 lr, que va agradar força a tots els participants, finalitzant amb la entrega de premis i repartiment d’obsequis cedits per l’armeria.
També es fer una tirada de fusell militar amb la participació de la botiga Veteran Militaria de Barcelona, especialitzada en el tema de la recreació històrica, competició que va acabar amb una bona paella.

Els encarregat de la instal·lació no paren de tenir bones idees i de treballar conjuntament perquè sigui un èxit tot allò que organitzen.

També em participat en el quadrangular de pistola històrica amb els clubs de  Tir de Granollers, Sabadell i Barcelona, al primer any hem fet un paper discret però amb ganes de revenja i millorar aquet any.
A la prova que vàrem fer a casa vàrem tenir una bona participació i va estar força competitiva, les dates del mes de juliol no van acompanyar, l’any que ve canviarem al setembre.

Al apartat legislació no tenint novetats, cosa que no és bona, ja que ens manté en un neguit constant.
Però és el tenim també s’ha de reconèixer que és millor estar així que tenir un nyap.
Que tingueu tots un bon any i que gaudiu a tope del nostre Club,-

Josep M Abad.