Del President:

Ja tenim galería de 100 métres, per fi¡

Ha estat un procés laboriós i llarg però a la fi s’ha acabat.

Ara és ja totalment operativa, i per l’any 2019 te programades unes quantes activitats esportives.

Amb 20 llocs de tirador, és una instal.lació sólida i de categoría.

Per el proper any hi han algunes novetats qiue cal tenir en compte, en avantcàrrega fusell i carrabina, Ho trobareu tot al calendari,

Les proves d’IPSC es faran totes en dissabte, al igual que f-Class.

Recordeu l’obligacio de pendre part al Campionat de Catalunya tots aquells que sigueu cde segona categoría.

I sobretot gaudiu del tir¡

Josep M Godó.

Del Secretari:

Ja tenim en funcionament la galería de 100 metres.

Els treballs de la galería han arribat a la seva fi.

Han estat uns anys d’obres constants, construint a mesura de la disponibilitat econòmica i amb l’estreta supervisió del nostre President que ha fet un Màster en construcció de camps de tir i legalització dels mateixos.

Amb tots els permisos en ordre es va poder inagurar la galería, sense fer gaire soroll a banda del soroll dels fusells i que ja funciona a ple rendiment acollint ja un Campionat Nacional.

És una passada de camp amb unes instal.lacions modéliques i amb un grup de voluntaris que s’han fet càrrec de gestionar el funcionament i les competicions.

Gent ben avinguda i amb ganes de fer feina.

La salut del Club és bona, amb ,és altes que baixes i a l’espera d’acabar de pagar la nova galería per iniciar una nova aventura, encara per decidir.

Estem fen gestions per participar a un Concurs d’armes històriques que ja està funcionant a Granollers, Sabadell i Barcelona en forma de triangular; estem nosaltres i Mataro a l’espera de decisions dels organitzadors.

Sembla una bona oportunitat per lluir armes anteriors a 1945 i conèixer gent d’altres Clubs.

En el món de les armes, el Govern Espanyol encara ha de decidir la transposició a la Directiva d’Armes Europea (DAE), es a dir reflectir la nova directiva Europea a la nova llei d’armes espanyola.

Sortosament han decidit obrir una ronda de consultes entre els implicats (indústria armera, Federacions i Organitzacions),

Sembla que hi ha un acrod comú en afavorir el món del col.leccionisme amb una llicència específica semblan a la que existeix ja a diversos països Europeos.

Hem de veure com acaba i esperem que no sigui com a Portugal que han fet un desgavell.

I desitjar que poguem gaudir de la nostra afició en l’ambient relaxat del nostre Club i que el seny acompanyi en la presa de decisions a les autoritats competents en relació a les noves normatives.

Josep M Abad